Heipä hei kaikille! Päätin aloittaa vaihteeksi kunnon laihiksen. Samanlaisen kuin muutama vuosi sitten, jolloin laihduin 47-48 kiloiseksi ja olin kaunis. No enpä ole enää. Tänä aamuna hirviö vaaka näytti 53,4kg. Oon ollu laihiksella nyt jonkun 6 päivää ja oon laihtunut vaivaisen kilon. Pyydän jo etukäteen etteivät kommentoijat ala paasaamaan mulle, että se on nestettä. Asiallinen kommentointi on aina ihanaa ja muutenkin laihdutusvinkit on todella tervetulleita.

Tekee ihan pahaa kun ajattelen millainen possu olin bikineissä viime kesänä. Tänä kesänä puhaltavat uudet tuulet!!! Aion laihduttaa 6kg pois. Olisi niin hienoa painaa vaan alle 47kg. Kyllä muistan, että voin silloin pahoin henkisesti, koska juoksin tunnin välein vaa'alla katsomassa olenko lihonnut. Ja oli pakko juosta 8km ettei vaan liho. Mutta toisaalta kaipaan sitä. Muistan hyvät hetket. Sellaiset kun housut sopi täydellisesti jalkaan. Vedin siskoni housut jalkaan ja huomasin aina että ne oli liian löysät. Kaipaan sitä. Vaatekoot kutistuvat kaupoissa vuosi vuodelta ja kuulun ihmisiin jotka haluavat pitää pieniä kokoja. En halua olla koon 38 hirviö. Haluan olla koon 32 keiju.

Oon huomannut, että masennun jos käyn jokapäivä vaa'alla. Olen kipeenä nyt niin en voi juosta syötyjä kaloreita pois, joten koitan hallita syömisiä. 600kcal on päivän maksimi. Lipeän siitä aika usein, mutta on hyvä pitää se alhaalla, koska silloin lipeämiset tuntuvat heti pahalta eikä anna itselleen periksi syödä yli 1000kcal. Viikon kamalimmat päivät ovat maanantai ja torstai. Kuten arvata saattaa, ne ovat vaaka päiviä. Nyt on 4 päivää aikaa laihduttaa. Mietin et ois kiva jos painaisin 52,5kg. Se tarkoittaisi 200g pudotusta päivässä. Argh. haluisin vaan olla laiha. Onko se liikaa pyydetty??