En tiedä mikä tästä tekee niin vaikeaa??? En vaan osaa laihduttaa. Ja kaikenlisäksi mulle on tullut ihme paniikki kuvitelmia että olisin raskaana, ja mukamas siksi paino vain nousee ja välillä laskee hieman. Ihan perseestä. Nyt aion paastota koko viikonlopun. Okei mun piti jo tänään paastota mutta se meni vähän pilalle. Nyt en aio syödä mitään loppu päivänä. Kohta lähden salille.

Muuten minulle kuuluu ihan hyvää. Taas on menkat joten annan painon olla taas mitä on. Meen maanantaina uudestaan vaa'alle, jotta näen sitten kun menkatkin on jo lipussa että mitä oikeasti painan. Ehkä joku päivä oon laiha. En saa edes mitään tyydytystä siitä kun katson thinspiration-videoita. En pysty katsoon niitä, koska mua alkaa niin masentamaan oma saamattomuuteni. Nyt pistän kaiken tarmoni viikonlopun paastoon. Siitä saisi ehkä hyvän startin. Ja muuten aloitin sellasen "ei hiilihydraatteja" ruokavalion. Lähinnä siksi aloitin, että voin sitten helpommin ilman kummempia selityksiä kieltäytyä herkuista :DDDD Good plan. Siitä tulee vaikeaa koska rakastan leipää, mutta toisaalta jos pystyn pitämään diettini niin en sitten voi ahmiakaan niitä mitä yleensä ahmin. Siksikin aattelin sen olevan hyvä juttu :) Osittain joudun kyllä joustamaan, koska töissä syön lämpimän ruuan, mutta koitan sitten valita mhd. vähän perunoita/riisiä. Ei voi mitään.